Održan sastanak ceha GRADITELJA I ELEKTROINSTALATERA za ishodovanje kartice za e-Građevinski dnevnik, gdje je predsjednik ceha graditelja Ivo Bilić upoznao obrtnike gdje i kako dostaviti Zahtjev za izdavanje certifikata obrtnicima majstorima.
Datoteke za preuzimanje:
20220428 kIDCA_HR_Zahtjev za izdavanje certifikata.doc
Obrtnici – majstori na gradilištu koji su do sada vodili građevinski dnevnik, na gradilištima se pojavljuju u svojstvu voditelja manje složenih radova temeljem Zakona o poslovima i djelatnostima prostornoga uređenja i gradnje. Kako bi uskladili odredbe Zakona o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje te Zakona o gradnji, Hrvatska obrtnička komora je s Ministarstvom graditeljstva i prostornoga uređenja usuglasila da će se u kontekstu Pravilnika o načinu provedbe stručnog nadzora građenja, uvjetima i načinu vođenja građevinskog dnevnika te o sadržaju završnog izvješća nadzornog inženjera voditelje manje složenih radova, obrtnike, izjednačiti s voditeljima radova da na jednak način i s jednakim pravima mogu pristupati e građevinskom dnevniku.
Agencija za komercijalnu djelatnost (AKD) izdavat će kartice s vjerodajnicama temeljem kojih će majstori pristupati e-dnevniku. Izdana kartica sadržavat će ime i prezime obrtnika – majstora te jedinstvenu oznaku majstora (primjer: OG6597). Oni će kao i do sada, imati ista prava vezano uz vođenje manje složenih radova kao i na način definiran temeljem Zakona o poslovima i djelatnostima u prostornome uređenju i gradnji te Pravilnikom o manje složenim radovima. Iz tog razloga, zahtjev za izdavanjem certifikata – kartice temeljem koje će biti omogućen ulaz u eGrađevinski dnevnik moći će dostaviti sve fizičke osobe koje su položile majstorski ispit iz područja graditeljstva.
Preuzimanje kartice bit će organizirano u dogovoru s AKD-om. Zahtjev je potrebno dostaviti osobno, s potpisanim obrascem kojeg možete preuzeti na dnu ovog maila. Prilikom dostave zahtjeva, potrebno je sa sobom ponijeti osobnu iskaznicu te potvrdu o uplati iznosa za izradu kartice. Podaci za uplatu su sljedeći:
IBAN: HR24 23900011100369379 AKD DOO ZAGREB, SAVSKA CESTA 31
Model: HR 00
Poziv po broj: 4156 – OIB Platitelja
Iznos = 136,05HRK
*Cijena izrade iskaznice i troškovi poštarine. PDV uključen u cijenu.
Dostava zahtjeva organizirat će se u prostorijama Područnih obrtničkih komora, osobno, zajedno s mobilnim timovima AKD-a i to u na sljedećim lokacijama i u navedenim terminima:
- Obrtnička komora Zagreb, Ilica 49 (Galerija), 10000 Zagreb –
21.11.2022. godine od 10:00 do 13:00 sati,
- Obrtnička komora Osječko-baranjske županije, Svilajska 35/II. kat, 31000 Osijek –
21.11.2022. godine od 10:00 sati do 13:00 sati,
Udruženje obrtnika Slatina
Snježana Graovac, tajnica